100412

Hallojj!

Vaknade för en stund sen, elle ja.. har sminkat mig och fixat håret och allt dedära!

Igår var det svin fint väder ute, jag och carro var med en massa grabbs ute och solade typ xD

elle aa vi solade inte, men vi tog de lugnt ute och de grillade osv! så skönt.

Så idag tänkte jag att jag ska gå till skolan, eftersom jag ätit mycke i helgen, elle aa,

inte så överdrivet mycke, men typ =)) .. och de blir myskläder som jag har på mig idag iaf.

Efter skolan kanske carro kommer och hämtar mig med moppen! ;D
för orka åka de komplicerade bussarna?

Sen kanske vi drar till mysan, annars vet jag inte vad vi ska göra, kanske va me dom vi har börjat umgåts med?

Men snart fredag igen ;) .. höhö^^ ses! ha de bäst! <3



btw, ska tatuera mig den 23 elle 24 april!! =)) .. En smal taggtråd runt armen, skulle de bli snyggt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0