100410

Tjafan!

Igår var det kul, vissa delar. kom as mycke folk till mig igår, men folk kom & gick typ! ;D ..
Carro tappa sin mobil och jag & tobbe drev med folk :D .. hahaha kul, men inte de där me carros mobil, nån har typ stulit den elle nått? för den är inte här :S .. seriöst ...
+ att jämt så glömmer folk saker här , efter en fest glömde en sin jacka, nästa fest glömde någon sin vante, festen efter det sin jacka, och sen nu en väska :S hur ofta kan man glömma .. sina jackor? går man hem i linne elle ? xD hahaha . men iaf ;d .. De var kul igår, men endå inte typ .. ^^ vissa delar var kul, sen vare bara tobbie som sov här .. Fan jag vene vad jag ska göra, är helt rastlös .. vill göra något, vill träffa tobbe elle carro , men kan ej fåtag på carro? men kanske träffar tobbe lite senare ikväll! ;D men blir jobbigt, när folk sovit hos mig jätte mycke på sistone och sen åker de hem så e man ensam, blir skit träligt och känns jobbigt! aja! ha de bäst. pussar <3 har fortf ej fått bilderna från adde :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0