100409

Söta carro och tobbe sov hos mig i natt :) vi var me lite folk först, men ja & tobbe hade ej sovit nått i natt så vi var helt döda, tobbe somnade i soffan så carro fick sova i min säng med mig för första gången på länge ^^ sen somnade vi snabbt, osv osv!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen ! : ) och börja fixa oss lite, för vi ska väl börja dricka snart, elle inte snart, vi ska börja vid 7 tiden för vi börjar alltid för tidig, och dom kommer bara däcka tidigt då ;o .. Så vid 7 ska vi börja dricka, och vid 8-9 tiden kommer folket! :) I mitt rum, men de blir mysigast så, typ kansk 20 pers i mitt rum, det är livet de :) alltså fan vad kul det är ;) fast vene om de kommer exakt 20 pers, men folk kommer de allt iaf :)

Puss ha de gött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0