100408

hejhej! Var me lite folk igår, tobbe stannade kvar hos mig : ) så vi gjorde lite popcorn och tittade på förhäxad, börjat me de nu igen, ett tag sen typ, men as spännande nuue jue :) .. Sen typ efter en stund så tänkte jag att vi skulle lägga oss men ingen av oss var trötta ;o .. Så vi rökte vattenpipa : ) .. och lyssnade på musik, åt varma mackor, tittade på två filmer, busade en hel del, och sen var klockan helt plötsligt 6 ;o .. Då började jag att sminka mig, fixa mig och allt, sedan vid kvart över 7 stack jag och mötte amaal vid oxhagen skolan, vi skulle ta sällskap till skolan :P osv osv. Måste snacka me en i skolan om en sak HAHAHAAHAH!  hoppas hon kommer hit bara för måste fråga henne om en händelse  :D men iaf.. måste dra iväg nu :) Puss ha de bäst.  skriver nog inge mer idag, förns kanske lite senare, men inge ikväll, sover eventuellt borta ikväll hos en kompis!  första gången på länge med tanke på att jag alltid har kompisar hos mig menmen, ha de bäst. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0