WEML! ^^

har precis badat, så otroligt skönt en söndags kväll när inget är planerat, (; och när man fryser är de helt enkelt great! (Y) på de.
& så satt jag och tänkte lite, OTH är ju min favorit serie som jag ser på varje tisdag! & fan, jag hade inte tänkt på vad Nathan sa i slutet i tisdags förens nu, när ja skulle titta en grej, de var Natta som sa de först, och ja bah nejnej då? . sen tittade jag , och vadå DIVORCE???? :S hoppas han skämtar vafan! Isåfall blire bara sämre & sämre, och jag verkligen ÄLSKAR den serien! Sett alla avsnitt, och om ja missat har jag alltid laddat ner eller så. jaja, får se vad som händer på tisdag,!  aja ..

Nu ska jag typ slå på tvn och se om de finns någe bra, och äta mina älskade Tyrkisk Peber som de heter!^^

 


Kommentarer
Postat av: emma

okej härligt :D

2009-09-27 @ 22:34:37
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0