Wake me up when september ends.

haha, det spöregnar, åskar och blixtrar, och vi stod ute under ett träd och rökte, typ de man inte får göra? hahaha! Men sen blev vi lite rädda och sprang in i skolan, och snart har vi en lektion , 12.50 börjar Religion kunskap! buuuh! aja, får säkert sitta och lyssna och måla lite elle nöö.. har frågat pappa om han kan köpa färgpennor till mig, för det är kul att måla och skriva med lite olika färger på lektionerna! =)


aja, har haft en lektion och sen klassråd dårå, jag och emma som har ett projektarbete tillsammans ska ha samtal med våran handledare om projektarbetet klockan 11.00 på fredag! lite sovmorgon får vi iaf, först sa han 10 och jag tittade på han lite osäkert, han bah haha vill ni ha sovmorgon? klockan 11 då? .  ja bah okej de duger. haha :D

Idag ska jag och Emma gå till G-vik och simma några längder, ska bli så otroligt skönt iaf tycker ´jag! var ett tag sen sist man gjorde det, men de spöregnar? hoppas de inte gör de sen, för har cykel så vi måste cykla till G-vik liksom? aja .. ha de bra tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0