my shadow.

Heejsan!







Kom hem för en stund sen, var i skolan och sen gick jag och emma till g-vik, vi gick en helt omväg, vi gick säkert över en mil? runt hela skiten, haha gick vilse i örebro o.O .. men kom fram till slut, en timme senare ;D .. sen simmade vi 16 längder, blev helt slut men de gick asbra, sen cyklade jag hem därifrån, har sååååå träningsvärk och ja allting!!! ;p Men det blev as bra träning idag det (Y)

& nu gör jag ingenting, väntar på att farsan ska komma hem, åså, elle aa väntar och väntar men iaf, inget planerat, blir väl en slapp dag något? skönt iaf, helt slut ^^


Imorgon ska jag och emma jobba med ett av våra projektarbeten, blir nog hos morsan vi gör det.


ha de bra, puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0