Svar från frågestunden!

Här kommer svaren på några frågor iaf (: ENJOY!


Varför ringde du polisen vad har hänt tjejen ??
Nu förstår jag inte riktigt, vadå tjejen? jag berättade att jag ringde polisen angående en inteervju om barnmisshandel?  =)


Vem ser du upp till i ditt liv?
ingen om jag ska vara ärlig, är bara mig själv , åtminstone försöker. Men ingen jag kommer på.


Gillar du skolan?
Njae de kan jag inte påstå att jag gör men nu är de bara mitt sista år så de är lättande :) & så är det rätt så kul med det vi håller på med nu. men ska kanske plugga vidare.



hur skulle din dröm kille se ut och vara?
har väl ingen direkt dröm kille sådär ..men typ han ska vara snäll, omtänktsam, trevlig, mysig, snygg, fin kropp, snäll mot mina vänner .. ha sånt där vackert leende, och fina mörka seriösa ögon. MUMS =)


rider du eller har du ridit?
beror på vilket sätt du menar ;)? haha skojar bara.. ( humor ) .. nej men de har jag inte gjort och gör inte de heller.

Vad får dig att åkterkomma till en blogg?
ingen aning, kul?


Finns det någon du hatar mest av allt?

Ja, det finns det allt. En person som var en idiot och gjorde dumma saker, han kan spränga sitt huvud :)



Har du nån bästavän eller bara flera bra vänner? 
Jag har väl typ 2 bästa vänner och sen några som e bra vänner också.

Litar du på nån till 100% ?
Ja det finns väl egentligen en elle aa två som jag litar på exakt till 100% som vet nästan allt om mig. Men den ena vet lite mer om mig än någon annan gör, som är personligt!<3



Vad är det bästa med Barn och fritid?
Jadu, om man gillar barn så är de allt kul. Men de bästa är väl att det programmet är så stort, man kan göra så mycket i de där programmet. Det är mycke lekar och ledande, och de kan vara svin kul ibland =)

Vem är hajen? 
De är väl du ? o.O


Är du besatt utav någonting?
nej de är jag inte. men beroende av cigg o.O


Vad tror du att du gör om 10 år? 
Jag tror att jag jobbar på fritids och har två barn och bor någon annan stans än örebro :)


Är du porrig göran?
ja, vadårå kerstin?

Vilken är din favoritkroppsdel?
Ingen aning om jag ska vara ärlig.  Ibland tycker jag att saker är fult och ibland inte.

Vad är du allra bäst på? 
jadu .. att prata med folk? att finnas och lyssna på folk ( mina kompisar ).. något annat vet jag inte ;b

Vilket land skulle du bo i om du fick välja vilket som helst?
L.A tror jag? elle england elle något härligt ställe :)

Vad tänder du mest på? Mig såklart :D
aa men det är helt klart :)

Vad skulle du göra om du vaknade upp och upptäckte att du såg ut som kanin? HAHAHHA
Jag skulle ta en stekpanna och slå mig i huvudet och fråga mig själv : drömmer jag? " :D:D

Kommer du ihåg din allra första kärlek?
ja de gör jag faktiskt .. om man räknar riktig kärlek så varade det i ungefär 2 och ett halvt år och de var ett distans förhållande. & de var lite småjobbigt men vi klarade det, sen försvann känslorna och vi prata med varann och båda gjorde slut.. 

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Jag skulle shoppa loss och resa väldigt mycke till olika länder? :D


Varför började du blogga och när? =)
Min klasskompis hade blogg och jag tyckte att de verkade roligt att blogga lite så jag testade och sen har jag fortsatt sen dess, och de var nog n'är ja gick första året i gymnasiet? elle andra året. men då bloggade jag inte ofta, men nu gör jag det =) de e riktigt kul ibland tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Vad skönt! Jotack det är bara fint med mig, händer ikäll då? :)

2009-09-04 @ 23:52:10
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0