MINNESBILDER!

Hallåj! Blev inte så att jag träffade tobbe, .. Jag är på så dåligt humör och orkar inte ett piss typ iaf.. Skönt att man e ledig fredag lördag och söndag iaf nu! & varje fredag ofcourse! ^^ .. Gjorde färdigt Växthuseffekten idag iaf, och skrev om den antika grekland och sen om en författare i deras historia osv, så jag har pluggat lite idag i alla fall så därför känner jag mig lite stolt iaf, och så har jag läst på Engelska B orden och lite i Religion orden och sen Människor i behov av stöd, deras kriser! Så det e ju bra iaf, men har en hel del kvar att gö, men de fixar sig alltid vettu! är så tok stressad, men e klar med lite saker iaf så de e inte lika mycke kvar, men de svåraste är ju inte klar! menmen, på Svenska B ska  jag och en till i min grupp leda klassen (; vi ska ha en lektion, om antiken i Grekland ;D .. en timme lång ska lektionen vara , och de blir väl så att vi pratar lite om olika gudar i grekland och några författare och sedan antiken, sen ska de skriva lite anteckningar om de vi pratar om, sen kanske grupp diskussion? sen ska dom få ett test om vad de lärt sig ( VI FÅR RÄTTA DET ) och sen ska vi ha högläsning om kärlekstrejken osv, och de handlar om sex,kärlek & våld, och min klass kan vara som 3 åringar ibland , vissa iaf så de kommer antagligen skratta en hel del;) de räcker nog för en lektion något? men vi e inte helt färdiga en, men almost och vi har endå ett par veckor kvar, men vi har planerat lite och gjort en hel del!
Sen nästa fredag är de prat med handledaren igeeen om ProjektArbetet, och sen prov :S fast vi egentligen ska vara lediga , aja ! Men iaf vi ska väl snart någon gång ut på stan och intervjua barn,ungdomar,vuxna och lite äldre typer om barnmisshandel med filmkameran ^^

Men iaf, lite smått klart, men efter nästa vecka så har jag mindre saker iaf! för har tre stora saker nästa vecka att gö. På måndag e de Grupprov i Religion, vi är i grupp och får prov ( den gruppen som vinner och kmr tvåa får poäng som sedan räknas med i provet vi ska ha på fredag ) och sen på tisdag har vi typ prov i människor i behov av stöd och engelska B !  jaja slut tjatat! :D

Träffade min lilla tös Natta idag också, vi prata en hel del, och umgicks helt enkelt, vi ska ses imorgon igen, massa mys! Men hoppas jag kan träffa Tobbe lite innan? prata och så med honom, behöver det <3 förlåt.

ha de bra PUSS! Här kommer det lite bilder som får mig att må bra <3 elle ja de här personerna & tillfällerna iaf. <3













P.s : Emelie lekte bara!

Blev en hel del bilder, men fan de här bilderna får en på toppenhumör! åtminstone lite bättre, för jag e på så kasst humör, och jag saknar tillbaka till de här tillfällerna, MINNEN säger jag bara ! <3
Men såklart finns de flera som får mig på bra humör, men de blev lite väl mkt bilder nu ha? Men iaf.. säg va ni tycker?

Pussaadjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0