tränat och allt.

Hallå! :) Har precis duschat, as skönt.. SPeciellt efter träningen :)

Först hade jag somnat i sängen och emma satt vid datan, och jag vaknade kl 6, och frågade när bussarna kom osv, och hon hade tydligen glömt bort att vi skulle träna , alltid jag som måste ta hand om allt, aja.,
Sen åkte vi buss till stan! och så, bussen gick ej förns 19.12 till gymmmet, och då hade våran busskort redan gått ut :S .. Så vi fick gå dit, och vi kom dit vid  lite innan halv 8, sen tränade vi as hårt till 10 över 8 , ^^ redan träningsvärk fan ;o sen fick pappa hämta oss, och snart ska vi äta mat och grejer, MUUUMS! :) as hungriga är vi!
Sen ikväll blir de morötter,gurka, dipp och sen en wallander film! FYFAN VAD MYSIGT! det är livet, och nyttiga är vi också ^^

Imorgon börjar vi skolan sent, bara två lektioner endå! Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :) allt bra med dig ?:)

2009-09-16 @ 22:11:16
URL: http://smultronstro.blogg.se/
Postat av: felicia

svar: Haha men de sjuka med mig är att jag har typ åtta serier som jag verkligen har som favorit serier ;O plus att sen har jag ett antal till serier som jag liksom tycker att är sjukt bra men de är liksom ändå inte några absoluta favoriter, om du fattar :D hihi, ja något gemensamt är det allt :). Älskar serie människor <3!

2009-09-16 @ 22:49:27
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0