the ugly truth! <3

hejsan sötiisar :) ..
Kom nyss hem från en värdefull dag tycker jag!
Jag, Natta & lilla Linda tittade på The ugly truth. & den var så sjuktbra, jävlar vad humoristisk och kalasbra den var alltså! ETT STORT (Y) ! höhö. ´

Det hände mycket roligt i den, men en var hur rolig som hellst ;) .. Hon som spelar i Greys anatomy om ni vet vem det är ? izzie, kommer inte håg vad hon hette i filmen, elle jo Abby! :) i think. Hon skulle hämta sin katt från trädet, och då klättrar hon upp, sen ser hon en halvnaken kille i fönstret och hon sitter kvar och sedan fastnar hon i trädet med foten och är nära på att ramla ner, hennes kjol elle om de var klänning hänger ner och killen kommer och ska hjälpa henne och sen råkar hon dra av han hans handuk han hade och sen hade hon huvudet precis vid hans , ja ni vet vad ;) .. Men mer tänker jag inte säga för dom som inte sett den och vill se den, men man skrattar nästan genom filmen hela tiden och han som är huvudrollen också, jääävlar vad snygg han är! Gerard Butler heter han tror jag, ååh han e så snygg (: höhö ! Men han tror inte på kärleken, typ så den baseras på?  jaja! Den är värd att se på tycker jag! hehe :)

Sen när filmen slutade så gick vi därifrån och Linda tog med sig popcornen, och hon börja kasta popcorn så jag tog hela den burken elle va man kallar det? och hällde den över henne, nahahahaha :) .. men då tog hon upp från marken ist ;o .. Muppo=) .. Sen när vi tog fjortisbilder så kommer det två killar som bah : heeejdå:) .. vi bah tjatja ;D
Sen fick vi skjuts hem, och nu är vi hemma :)

Nu kommer de bilder  ;D :









Okej bilderna blev inte så bra men bjussar på dessa endå! Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Bextra

Är du intresserad av att göra ett länkbyte? Jag länkar dig, och du länkar mig.



Kontakt på [email protected]

2009-09-26 @ 16:31:23
URL: http://bextra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0