Rubrik:

haha fick ta ledigt den 8 oktober av min mentor :) .. och snackade med Daniel, och fick stanna kvar i sthlm av han också;) så den 7 oktober, Sthlm here i come :) !

Snackade nyss lite med min mentor, ska ta med mig min videokamera snart nån gång denna vecka eller nästa, och visa den och se om den funkar osv att föra in i datan, kalasbra höhö. & sedan fick jag veta att han fyllde 40 år exakt samma dag som pappa :) .. 20 september 1969! haha undra om de är samma tid också;) men det är ju as coolt!  höhö, eller något liknande.


ska dra på lektion nu, Psykosocialt arbete! PUSS

Kommentarer
Postat av: emma

Va ute i fredags sen har jag jobbat lördag & söndag själv då?

2009-09-28 @ 12:04:58
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: Justine

sv: ja du idag har jag varit i skolan och just nu jag bara ta det lungt snart ska jag plugga fast jag orkar inte.. har du haft en bra dag? kramis:)

2009-09-28 @ 18:24:40
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0