rösta på mig.

Hejsan! Jag tittar på lite idol nu, och vissa sjönger bra och vissa borde fatta att de skämt ut sig för hela sverige? ..

Sen ska jag väl plugga lite Religion till nästa vecka ;) då MIN grupp ska vinna, ovasett vad muhaha!

Imorgon ska jag och emma till polisen, ska  vara hos dom imorgon halv 10! Piiinsamt, nejdå de kmr gå bra, vi ska spela in intervjun och intervjua lite om barnmisshandel, så har ingen första lektion! funderar på att äta nått på stan? om ja får pengar dårå! återstår att se!
Säger imorgon hur de går elle så skriver ja lite innan också:) ..


RÖSTA PÅ MIG PÅ BLOGGLISTAN! så är ni guld! ni som är mina bloggläsare :) pusss
Ni ser det på högersidan ovanför följ bloggen! men följ mig också, så följer jag er( om ni har blogg ), om ni sägeer till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0