puss

heej, kom hem för en stnd sen elle aa typ 15 minuter sen,  .. När jag hade kommit hem från skolan så cyklade jag och mötte natta vid oxhagen ;p sen gick vi och köpte chips och gick hem till henne och prata massa,  och tittade på wallander, muuums vad jag älskar wallander filmer :) höhö.
sedan så vid typ halv 8 så gick vi till centrum där, och snacka typ tio minuter något xD sedan cykla jag hem och jag har fått en ny soffa i mitt rum :) loveit.
och imorgon är de handledar möte och sen prov, ;p

men nu ska jag se idoool, elle aa efter de vart reklam. puss

Kommentarer
Postat av: Justine

sv: aa du det blir myss kväll med choklad och dricka te och titta på tv fast imorgon kommer jag också tränna:D kommer köra stenhård:)) haha så det är bra om man äter lite nu så jag kan bränna ner det imorgon:D

2009-09-17 @ 21:08:25
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: Sandra

Följa varandra via bloglovin? ^^

2009-09-18 @ 06:47:03
URL: http://carcrashheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0