ProjektArbete

Skriv lite frågor till mig så jag kan besvara dom :)?  har fått en hel del, men om ni har något ni undrar över är de bara att ni skriver det =) behöver inte vara under en frågestund!


Har nyss vart på möte med Eero , det gick kalasbra, han tyckte om våra idéer mycket faktiskt! Och redovisningen vi berättade om , tyckte han att de lät utmärkt och så berätta vad vi gjort hittils och han sa att vi kommit längst av de flesta i klassen osv :)  det kändes faktiskt skönt att höra!
Ringde polisen idag, dom skulle ringa mig när de visste om de hade tid, och de ringde mig nyss faktiskt och sa att på onsdag klockan 9.30 skulle vi komma dit och intervjua dom(: vi ska spela in intervjun osv , ASBRA!! :)(Y)

Men nu ska vi göra lite intervju frågor till polisen, men ha de så bra, svarar på era frågor senare ikväll. PUSS


Kommentarer
Postat av: casandra

varför ringde du polisen vad har hänt tjejen ??

2009-09-04 @ 21:23:59
Postat av: casandra

varför ringde du polisen vad har hänt tjejen ??

2009-09-04 @ 21:26:40
Postat av: j

jätte söt blogg!

2009-09-05 @ 00:54:24
URL: http://batmans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0