nya skor <3

Idag hade vi två lektioner i skolan, och fan vad bra de gick på engelskan. & fick 14 poäng av 16 poäng på  engelska provet, as bra! Fick rätt på alla men lite felstavat så därför var det en halv poäng på några osv (; men asbra iaf!
Sen kom pappa och hämtade mig, och vi åkte och hämta Nattaälsk och sen åkte vi till M-berg och köpte skor :) jag köpte två as snygga skor ( tycker jag ? ) och pappa köpte ett par ;D ..  Här kommer bilder på dom!


De här kostade 399 kr på skopunkten!



399 kr på skopunkten!




Kaaaaaaaaaalas bra :) nu har man snygga skor, och spring skor har jag hemma så de behöver jag ej! Nu äter jag en skinkmacka och e as hungrig, inte ätit idag, men far ska göra ordning kyckling osv!

natta är fotoman <3






Kommentarer
Postat av: Natta

Ibland är det bra att vara en fotoman (; Du älskar´t

Snyggis skor :)

2009-09-22 @ 18:40:42
URL: http://tyypnattha.blogg.se/
Postat av: Dane

Gillar skorna :) Hoppas man får se dom nån dag. Blir ju nyfiken på om din pappa hittade lika snygga ^^

Fina bilder på er med :)

2009-09-23 @ 02:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0