nattinatti folket. <3

JON kom vidare i kvarlet i idol, superduper bra :D men fan Eddie kom inte vidare :/ endå var de han som berörde mest elle va man säger :/ suuuck.

tänkte bara säga godnatt sverige ;D ..

Imorgon har jag klassråd, människor i behov av stöd ( prov ) och sedan engelska B om hon kommer idag?
Jag ska vara sekreterare i klassråd, får se hur de går eftersom jag aldrig vart nått sånt förut haha , inte i hela mitt liv, förutom en gång i ettan då jag var ordförare. aja ;D .. De går nog fine, fan bara sitta och skriva liksom, men jag får hjärnsläpp och brukar inte veta hur eller vad jag ska skriva, aja :D de ordnar sig nog höhö ..

Men ska äta gottigotti imorgon, får pengar av mormor, THNX <3

sen efter skolan ska jag vara barnvakt igen, kanske träffar gammelmormor och gammel moster också. pusspådet <3

 hoppas ni haft en underbar dag allihopa <3 jag har pluggat en massa :/ elle försökt, inte gått sådär asbra ;b ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0