natta force me! ;b

Hallå! Natta tvinga mig att skriva blogg :( .. haha

men vene vad jag ska skriva bara?

jo snart, närsom ska vi åka till stan och gå på biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiio!! sådäså!

The ugly truuuuth! som jag sagt tidigare! Berättar sen om jag tyckte den var bra elle ej ;)

men de tror jag höhö!

Idag åker morsan till turkiet :/ hoppas att ni får kul nu! Ses om en vecka!

Kanske ska hänga med mormor & syskonen till lek & bus imorgon ? men vettefan! (;
men nu vart det torrt! Pusshej sötisar ;b


Kommentarer
Postat av: Justine

aw vilken sött klänning:D



sv: ja du har rätt:D fast människor är olika:P vad ska du göra under helgen? kramis

2009-09-26 @ 00:42:59
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0