missitall<3

Erik och Radhi(Rabhi elle va han nu hette xD ) ska gå vidare till kvarlet i idol tycker jag !! glasklart!


Tittade nyss på Greys Anatomy , fan de var sorgligt, men endå asbra tycker jag ! Izzie klarade sig * PUUUUST* , de var ju hon som egentligen skulle sluta att vara med där? hmm, men bra att hon är kvar där i :) .. Men Omalley, dog ;o .. fyfan :( .. han var ju asbra också tycker jag , och visste inte att han skulle sluta? hmms ! Men de avsnittet var iaf asbra och roligt, när izzie och de helt plötsligt började skratta, hahahah fult!

Men 22.40 ska vi titta färdigt på idol, och jag tror iaf att Erik kommer vidare, 100% ^^ hoppas?

Så nu ska jag väl typ fortsätta plugga lite granna innan idol kommer igen, och jag har en sån jävlar huvudvärk att jag blir tokig,  kan fan inte gå, röra på mig elle något, för då känns de som om nån kastar en sten på mitt huvud och sen trampar på stenen som är på mitt huvud! aja , ha de bra alla söta så ses vi!

jagsaknardig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0