måste man?

Kom nyss hem från lundby! Var där hos farmor och co, mycke mys blev de iaf. & flumm såklart. jag säger bara, jag äääälskar min släkt! Världens bästa humor alltså. höhö.. men ingen annan skulle förstå oss.

Kvällens höjdpunkt igår ;) .

Pappa till Natta - fick ni mycket stryk av era föräldrar när ni var yngre?

Natta - aaa? (osäkert, och hon drev bara när hon sa de)

Pappa - aa , för jag läste något häromdagen att dom som fått mycket stryk när de var yngre har lägre iq när de blir äldre.. så då tänkte jag på er.

Jag & Natta - hahahahahaha!

 skööön =) om ni nu förstod? men de var bara på skämt! De var ungefär såhär som sas, men jag minns inte riktigt varenda ord, men ungefär såhär, så nöj er med det.Nu har jag jävligt ont i rygggen, fan pain in the ass alltså. en riktigt plåga.


 

& vene vad jag ska gö resten av dagen heh, typ plugga lite om Lss- lagen ( Lag om stöd och service) som vi ska ha prov på, på tisdag! suck! Sen typ tat lugnt osv, fundera på om jag ska hjälpa mormor & vara barnvakt tomorrow? eller om jag gör de på tisdag istället?


pusspåer<3 Bjuuuder på en gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0