lek&bus today!

Hejsan! Kom hem för en stund sen!
What i have done today :
Cyklade iväg till mormor,och vi + syskonen gick vidare till lek&Bus höhö. Vi lekte en massa i tre timmar nästan, men en kärring sa till mig när jag bara ville pröva att hoppa en gång , fan vad sne jag blev på henne :@ Men de var kul, lite långtråkigt emeellanåt, speciellt när jag hostar som jag vet inte vad!
Men sen gick vi till mormor igen och åt lite midddag och tog de lugnt, sen snackade jag med tobbe faktiskt och de var sjukt längesen, så de kändes mysigt, får se när vi tar & träffas, aa somsagt när han har tid, maybe tomorrow? men vene vad vi bestämde. & sen cyklade jag hem! Så cyklade 8 km idag iaf, som jag gör varje dag nästan..
Senare ikväll ska vi kanske te mcdonalds ;b .. farsan, karlsson, natthuu & Linda. kanske , kanske inte. Men nått sånt, pappa ringde nyss iaf! sen får vi se vad jag hittar på lite senare, hmm maybe vara med honom? <3


Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0