kommissarien och havet.

till : <333" jaha okej.. varför vill du helt plötsligt ha kontakt igen då?

hejhå, sitter och tittar på kommissarien och havet , hur spännande som hellst, nya misstänkta hela tin, :)  den e svin bra, jag älskar sånna hära serier och sånt, där man måste tänka osv, och följa deras spår osv.

dricker te också.  (: ,. hur mysigt som hellst ja.

Pratade med mie förut,kändes skönt .. Funderar på att ta ledigt på torsdag den 8 oktober. Eftersom onsdag den 7 oktober åker vi te sthlm och ska kolla nån moske och sen har vi typ fritt i ett par timmar, så jag ska snacka med min lärare om jag kan få stanna kvar i sthlm då ? eftersom en fyller i sthlm och skulle gärna vilja fira henne ;) ..  men de borde jag väl få elle? stanna kvar i sthlm, jag hänger med på studiebesöket och sen hänger med klasskompisarna tills de ska åka tillbaka till örebro, men sen åker jag till mie och dom istället? tror ni attd e går? SVARA :)

Men de kändes skönt att prata me henne iaf.

Och imorgon är de skola ! menmen BUZZ prov och sen lite grupparbeten bara.

 

Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: <333

plöcligt??

jag har alltid tyckt om dig men min åsikt har inte spela nån roll :(

2009-09-14 @ 00:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0