jag vet inte.

Hur ska vi kunna prata igen när du inte ens säger vem du är? du som kommenterar dina inlägg med : <333 ".. om du vill att vi börjar prata igen kan du åtmistone börja med att säga ditt namn?



Trött på folk som kommenterar anonymt och förväntar sig att man vet vem det är som kommenterar!
Såg nyss på en film som heter He is just not that into you . & man fick följa med många personer och relationer, otrohet, kärlek, fester och allt möjligt. Det var typ en drama/kärlek/komedi film! För den var mycket rolig ibland och väldigt söt, och den var ungefär 2 timmar lång. Den var riktigt bra tycker jag! Vene om den e gammal? men bra e den iaf.

Jag har så ont i kroppen! =(  hur jag än går, ligger, sitter , ja allting så gör de så otroligt ont i kroppen, värker och ja allting, uschdå!

Ha en fortsatt bra lördag, min var den sämsta iaf.  Jag blir så otroligt trött på folk alltså, jag börjar hata människor xD höhö.. Nej men jag blir så trött påå folk iaf, och att bli ignorerad också.. Jag tänker skita i allt nu och  försöka att inte bry mig!

Men ha en fortsatt trevlig lördag =)



Kommentarer
Postat av: <333

sant de är svårt och börja prata när man ej vet vem de är , men du vet bara du tänker efter vi bråka så inte för länge sen kanske gott tre veckor nu.

aa om du inte listar ut så kanske jag säger måste va säker vill ej att de blir så där igen bara:)

2009-09-13 @ 01:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0