g´morron!

Såklart kunde jag inte sova i natt :S .. låg och vred på mig i timmar, sen gick jag ut&träffa en kompis, vi rökte och snacka å sisådär, sen gick vi till mig och titta på lite skräckfilmer som var helt psykade :S .. uschdåe.
& sen har ja snackat mkt me emelie i tel iaf :*

Men idag bär det av till tiveden med klassen och alla BF treor på någe slags vildmarkstur. övernattning och grejer blir det. Kommer sova i bussen som går till ett ställe,  och försöka vila ut mig lite. Jag måste sitta vid ett fönster då. För sen ska vi gå i 2-3 timmar :S ..

& hur ska ja orka med engelska idag?:( nu e jag as trött ju, aja kommer sova gött i natt=) fast kanske för tidigt o.O?

aja, kanske skriver efter engelskan elle nå, för vi kommer ha några timmars rast innan vi ska ses, klasserna och lärarna! Önska mig lycka till och hoppas det blir skojj där! <3 hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0