fotobilder.<3

Här kommer lite flumm bilder, ta inget för givet bara ;) ..
jag e osminkad så ni vet.  höhö och vi hade för jävligt kul hela tiden :)



Jag och min bebis fottade lite med min cam som inte alltid är så bra höhö!


PUSS!


GRIS!


Vi försökte pusha upp för skojjskull! men natta ramla in i datan elle nått? ;o


jag säger bara , DUBBELBRÖST!


hahahaha Linda försökte göra stringryck på natta! de finns värre bilder ;) men tar nog inte in dom höhö.



jag älskar dig sötnöt, tack för en underbar dag!  & du med Lindis!

Men var ej meningen att min arm skullle göra så att de ser ut som jag försöker pusha upp!

Puss på er <3




Kommentarer
Postat av: emma

Hej hej, jodå bra själv då?

2009-09-27 @ 08:16:05
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0