(:

:) Hade handledar möte idag me våran handledare om ProijektArbete, gick riktigt bra :) funderar på att ha våran redovisning för ettorna? vad sägs om de, ha tyckte att de lät jätte bra, för liksom då får dom en liten inblick om vad vi gör osv ! höhö ^^ han sa att vi kommit längst och att vi e bäst :D ..
Sen hade vi religion prov, och jag tror fan att de gick riktigt bra, svarade påå alla frågor förutom typ två st, och jag försökte på alla, och jag tror att de kommer gå riktigt bra, tror åtminstone på ett G betyg iaf :) Får se om de blir mer, men de får vi se nästa vecka elle senare. höhö!
Sen åkte jag förbi mormor, vi fikade och åt äppel paj och lite smågodis, och pratade enhel del, var där i kanske 1-2 timmar något, sen så åkte jag vidare hem! & nu ska jag nog fortsätta stääääääda! =( elle har precis börjat , men ska städa lite iaf! så de blir lite ordning tills senare i helgen.

Pappa fyller 40 på söndag! GRATTIS!

och han ska iaf få en blomma av mig när han kommer hem!

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har lagt till dig nu.

Lägg till mig med :]

2009-09-18 @ 15:15:27
URL: http://carcrashheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0