090921 - in the school!

hej sitter i skolan och har haft engelska B ! höhö de gick bra, men vi slutade klockan 09.15 ungefär och vi börjar inte vår lektion förns 12.10 .. :/ för vi har komp ledigt för religion kunskap eftersom vi hade prov i fredags!
menmen sån tär livet, och nästa lektion som är Psykosocialt Arbete måste jag & två till dra lite tidigare eftersom klockan 2 har vi en intervju tid? .. intervjua några läkare om medfödda hjärtfel etc. buhu! kanske filmar in de också, men tog ej med mig filmkameran, bara digitalkameran höhö.

Hitta lite roliga bilder i datan som jag hade förra året , när jag gick i tvåan , och sen ettan ;D höhö de kommer upp nu ^^ För har endå så tråkigt, och att lägga upp bilder tar ju tid så, och de kan va kul och se hur man har förändrats och sen att se lite old pics. right?


år 2007 hos mitt ex.

Jag hjular sommarlovet 08!


Jag & Sabine, Vene varför men tycker om bilden ^^


Spelat fotboll med Amaal, Natta & Linda.


Jag och Emma , precis innan vi sluta ettan!


Fan vad lik den är dig Natta :O? (;


Vi gick ofta in i toaletterna och fottade xD


Jag & Amaal. När vi skulle sluta ettan, några dagar innan!




Omgjord bild på mig och Emelie! Tagen 07! Innan Gotlands resan!


Jag, Emelie &  Natta på Gotland 2007! <333 bästa minnesresan jöe.


Min gamla header!


Fest hos mig, och mena inget illa med att sudda över Lindas huvud! Så du vet!


Jag Tobbe & Mogge ( som inte syns ) sjunger karoke på ålandsfärjan för några hundra personer, ( alla stod och tittade i klumpar )
Men då hade vi också druckit så då vågade vi ! :) År 2009!


höööhö!


jaja -.- ..


jaghjärtadig ?


Nyklippt och färgat håret år 2008 elle något.


Vinter 2008 tror jag.



Jag & Dina! Sommaren 2008!


Jag och min bebis syster år 2008! Sommaren dära! Skulle till sommarstugan!


Gick i ettan hära!


Måste vart vid 2007,  när jag hade vart tillsammans med en som bor i sthlm, och jag & alex skulle dit!




Älsklings Mie :*


Jag & Emelie. Fjortisar på högnivå!




söt katt ;o



Försökte ta in några bilder på mig och några andra i klassen men de gick inte ;o dunno! :S iaf.. 
De blev en hel del bilder men fan de kan va skööjj att titta på gamla pics och se hur man förändrats!

Men nu ska jag typ sluta, ska gå och äta när matsalen öppnar, om typ en halvtimme! Pusspådet!<3 HUNGRIG!
förresten, hade Engelska prov idag, får veta hur de gick imorgon, men tror det gick rätt så bra ja :D


Kommentarer
Postat av: Dane

Fina bilder :)

2009-09-21 @ 16:28:00
Postat av: Natta

Den där grejen är inte alls lik mig på nått sätt, den liknar dig mer ju? PUSS ;)

2009-09-21 @ 17:46:57
URL: http://tyypnattha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ne kommer inte heller ihåg :P För länge sen :P

Jodå, bara bra här. allt bra med dig med?

2009-09-21 @ 18:39:43
URL: http://omganna.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra det :)

Du får säga till nästa gång du ska ut så kanske jag med ska ut :)

2009-09-21 @ 19:15:51
URL: http://omganna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0