dont worry, be happy.

hejhhå, sitter hos morsan just nu.

Idag var de två lektioner, fick veta vad jag fick på Religion provet, fick 27.5 poäng och 30 var VG .. men fick typ endå VG :D:D:D:D:D:D hahahaha , överlycklig ! och sen VG på mitt Engelska prov, hur jävla bra som hellst ju.
Sen gick jag natta och emma till conventum på jobbmässa, vi käkade godis och prata med dom där (; sen träffa vi Emely också osv. Sen stack alla vi hem åt olika håll huhu.

Imorgon är de klassfoto ;) fan alla kmr se, eftersom det är 12.50 på lilla scenen :/ ..

På fredag ska jag först filma och intervjua folk med emma, sen ska jag gå på stan med emely en stund och sen bio med Natta & Linda :) fy fasen vad mysigt vi ska ha det , höhö ^^ <3

Nu ska vi väl snart äta elle nått? huuuuuuuuungrig :D höhö PUSSSSSSS .. glad idag ;D



Kommentarer
Postat av: Justine

sv: aa du tänkte att det var lite konstig att någon testar kvalitet av tejpen på sånt sätt..aja men människor är olika och de ser ut lite rolig:D! Ha en trevlig kväll! kramis

2009-09-23 @ 20:47:06
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: Dane

När var ni på conventum? Synd att jag missade er :/

2009-09-24 @ 04:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0