Cooonfuuuused about everything!

hejhej .. Hur är det med er idag då? mig är de la bra.






Men jag är väldigt förvirrad,  förvirrad om allt ... Vene hur jag ska gö, vad jag ska säga, elle någonting. Hmms, vene om jag kan sägaa här vad det handlar om heller.. Men det handlar om i stortsett allt .. Kompisar, Skoola, kärleken, allting alltså..  Känner mig så otroligt stressad också, åtminstone dehär med skolan, jaja vet att jag och emma ska jobba mycket idag med det, men endå ...

Livet är väldigt tufft, och inte sådär kalasbra som alla påstår heller! Inte mitt iaf.  men ha det en bra morgon nu allihopa, så hörs vi sen pusss


Kommentarer
Postat av: Annica

det ordnar sig gumman! finns här!

Puss

2009-09-03 @ 12:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0