Cindy Lauper - girl just wanna have fun!


skön men gammal låt (: men ja !

Tittade nyss på en prinsessas dagbok 2, kände att de var längesen jag tittade på den, ville först se ettan, men den fanns ingenstans? men den filmen var söt, muha . käkade lite godis medan också, mumma! känns som om jag börjar bli sjuk, har ont i hela kroppen .. och det är inte träningsvärk? eftersom jag inte typ tränat på en vecka :/ ska börja imorgon igen, men iaf, sen fryser jag och svettas på samma gång.. och kommer nog bli sjuk ja, eftersom på vildmarksturen hade jag blöta skor på mig hela tiden typ när vi var utanför tältet så .. hade alltså en vattenpöl i skorna eftersom jag e så klantig och kliver rakt i ett träsk ( jag ville ej gå balansgång de var därför ) men tjejerna i klassen hjälpte mig endå .. :) (Y) på dom!
Men iaf, ska väl kanske titta på nån mer film? laddade ner ett antal filmer iaf, ingen aning om dom är bra men ska iaf försöka titta på dom och se om dom är bra! så en lugn kväll för mig blir de, men jag ska typ plugga lite smått också, elle aa läsa lite ord på engelska B och Religion. börjar kunna orden lite iaf .. ^^

Men , det är ju nått som går runt här , alltså typ fler & fler blir förkylda åså så höhö.

Puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0