barappa

heeejhååå!  är orolig för en sak men de tänker jag ej säga .. buuh..

idag städade jag mitt rum, så de ser någelunda ut  iaf :) damsög och en massa annat, de ser bra ut, mys på det <3
nu ikväll ska jag väl bara se på film och typ tat lugnt, vill ut på krogen men har inga pengar :(
imorgon kmr släktingar hit från typ vbg, helt klart mysigt!
och på söndag firar vi pappsen som fyller 40 år ;) .. höhö. menar 20 år, elle hur emelie och Natta ? ;) ..
gotland år 2007! <3


men vene vad jag ska skriva, blir bara ointressant ...  elle? nån ide om vad man kan skriva höhö.

men idag har de blitt lugnt iaf .. gav pappa en blomma till han, eftersom han fyller på söndag och jag har ej pengar till att köpa nått en iaf :/ .. menmen , glad blev han nog.


Pusspåer


STHLM DEN 7 OKTOBER !!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0