ååh jag lättar, jag flyger jag svävar fram!

Blir så himlans trött på allt alltså! oooh herreguuud! Nu äre en 11 åring som skrivit en massa fula och idiotiska saker till min syster som fyller 12 år nästa vecka, jag anmälde de hon skrev men bara ena blev anmält :S .. jag trodde att : din pappa är ful, gå och sug ! " är trakasserier? elle har jag fel ? Sen hade ungen sagt typ ; din jävla fitta, du är så jävla ful gå och rök hasch och dö" :S ?  Jag tog kontakt med tjejen och sa att så gör man inte, och hon säger : de var inte jag " typiskt småttingar? .. -.- .. aja, jag säger bara ... gör hon om det, säger nått mer till min syster elle gör något mot henne så får jag elle aa mamma ringa hennes föräldrar och då hoppas ja de blir synd om tjejn ..
& sen de andra har jag väl berättat? den där killen som misshandlade en vän till mig, som höjde handen mot mig och som kalla mina andra kompisar för fula ord? och som har gått och ljugit om mig till folk ..?  och min bästa vän elle nått iaf , tog tillbaka han som vän/pojkvän .. gör man så? ni kan gärna skriva en kommentar och säga om ni tycker det är normalt. Jag säger bara , okej om hon förlåter honom för de han gjort mot henne, men mot oss andra? är inte de själviskt? iaf, nu ska ja inte klaga mer :D ..

Sen saknar jag dig, och jag är förvirrad för dig & dig!

Men iaf, har ätit chips och tittat på en sjuk film, Rumor has it, en mormor, en mamma och mammans dotter har sex med en och samma kille guuh! . Traditioner? .. usch det är vidrigt!

Men jag sitter på msn och dampar loss med Emelieeeeee  & sen snackar ja me nattafis också!^^

Puuuss på rööva <3


Kommentarer
Postat av: Natalie

I don´t like it at all. Det är fel och tjejen kommer bara bli sårad igen. IKNOV! Han är en skitkorv som man spolar ner i toaletten fast värre.

DÖDÖDÖD.

Och det är du som är Fisis. pusslove

2009-09-06 @ 01:45:43
URL: http://tyypnattha.blogg.se/
Postat av: Natalie

Know*

2009-09-06 @ 01:46:21
URL: http://tyypnattha.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

hey där! spana in vårat band vetja! nyligt blivit klar med en av våra inspelningar, 2 låtar till blir klara inom någon vecka > http://myspace.com/shadowoftheroom



/the singer :)

2009-09-06 @ 10:39:11
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0