<3

Nu blir jag förbannad, det gjorde jag förfan inte alls?  men görså, gå och förstör allt din jävla psykopat.. bryr mig inte ett skit längre om något endå, men en sak  vet jag .. Det gjorde jag inte! .. 


hallå! sitter i soffan med mormor och tittade nyss på idol som kommer igen typ 22.40 ;b ..

Fått nya favosar, hoppas iaf någon av de kommer vidare, men de tror jag extremt . Mariette(stavas?), Erika & Clara tror jag?  superbra är dom!!

men nu e jag förvirrad och jävligt, ja  ingen aning just nu! ha de bra puss


Kommentarer
Postat av: Justine

sv: aa du det gick inte så där bra:( fast jag är ledig imorgon så jag är ganska glad för göra allt klar:) Ha det så bra och kramis

2009-09-30 @ 01:48:42
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0