1 september 2009




hallååå (: .. Vaknade typ vid 10 dårå, och har ätit lite frukost osv ..

Ska snart börja fixa mig lite grann åså, sen börja cykla till skolan, elle aa ska cykla vid haalv 12 tiden, börjar 11.55 med klassråd, skulle egentligen börjat halv 1 men dom har väl gjort om de dära, så vi börjar halvtimme tidigare med klassråd, men de e helt lugnt.. iaf sovmorgon =) .. och så har vi människor i behov av stöd och Engelska B ^^ .. riktigt kul med Engelska B faktiskt om jag ska vara ärligt..

Men iaf, nu ska jag börja fixa mig lite grann! Sen när jag slutat, vid 4 tiden ska jag träffa Nattha :) vi ska leka lite, och hon ska färga sitt hår tror jag, elle farsan färgar väl hennes, för om jag skulle färga skulle de bli grönt tror hon :O hahaha :D

ha de bra PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0