090929 - jävla skitstövel.

Fyfan vad jag blir sur på en idiot, han är en kille som misshandlar tjejer och killar, gjort så att pappa blitt dödshotad, hotat natta&chriss och en massa andra, och gjort en massa annat,  fan vad jag blir sur på han.
Emma , hur faaaan kunde du förlåta en skitstövel som varit dum mot dig och mot dina vänner? var inte jag din bästa vän förut? elle var allt bara en stor fet lögn? Man vet fan inte vem man kan lita på längre, alla är fan lika dana , falska och fula F*****... Den där äckliga personen har kommenterar min bdb och kallade oss fittor osv, vafan ville han min BDB?  har han inget liv? kan han inte klara sig utan lögner osv? han är inte värd att leva, förlåt om jag uttrycker mig fult elle dumt, men de han gjort, detta är han värd, .. egentligen inte värd att slösa tid på, men just nu är jag så jävla förbannad och detta är ju min blogg och här ska jag ju skriva om ina åsikter också, och jaa. vad tycker ni om denhär psykopaten? skulle inte ni gjort samma sak ? jo de tror jag allt .. Jag ska ta ett snack med emma sen , för om psykopaten kommer i närheten av mig, natta elle min familj, så kommer jag inte klara av att vara vän med emma längre, jag´menar de ! Projektarbete kan vi göra, men vene om jag klarar att vara vän med henne, jag vill vara vän me na, men på ett sätt inte.. hon valde att få kuk istället för sina vänner som inte kommer finnas där för henne jämt & ständigt, jag säger bara att hon får skyllla sig ssjälv, för jag vet att han inte alltid kommer finnas där för henne, men då får hon fan inte komma till varken mig eller natta för då finns vi inte för na .. Den där jävla psykopaten har gjort mer en vad jag har sagt .. fyyfan, aja .. vi får se hur de blir .. Men om han kommer så gott som i närheten av mig eller natta ringer jag snuten eller så får han stryk av oss, och då kommer han inte kunna stå på sina ben .. och aja.. ha de bra ni andra, hoppas ni har de bättre än oss, lev livet. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0