090927

Vaknade nyss och känner mig helt seg, vaknade av att pappa pratade med mig ;o .. han skulle till farmor och jag ska dit om en stund för vi blir bjudna på käk, och sen kommer min farbror vara där? osv. tror jag för han ringde mig och fråga varför jag inte kom nu, men jag e ju nyvaken så jag åker dit om en stund, när pappa ringer och säger att de e mat xD hehe ..
Kunde knappt sova igår natt? när jag endå gick och la mig vid 2-3 tiden på natten lix, trodde att jag var trött men de var jag inte.
Idag har jag ingen aning vad jag ska gö, vi får väl se vad som händer idag.
och imorgon är de skola -.-  fyy vad helgen går snabbt, man hinner ju inte ens med, och endå är jag ledig varje fredag så får ju en extra dag. aja.
Jag hoppas att de vi filmade in med videokameran går att ta in på datan på nått sätt? går det?

det är rätt så många som läser min blogg varje dag, de skulle vara kul och veta vilka? ni kan ju slänga en kommentar.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0