090926

Vaknade nyss, och ska snart äta lite frukost och sen cykla iväg till mormor, jag hänger med dom iaf (; ..
Kul, alltså till lek & bus , man får faktiskt motion och umgås :) ska hoppa väldigt mycket, hoppas bara inte att alla barn är där och hoppar för då får man aldrig det -.- .. och jag vill inte hoppa och låta barnen vänta heller höhö, men iaf, hoppa och leka gör man där & fika ofcourse! det blir mys! så är man där i typ tre timmar elle något, och sedan vet jag inte vad vi ska göra, men sen ska jag cykla hemmåt iaf, för sova över ska jag inte göra eftersom jag ska dit på måndag eller tisdag till onsdag och sova där, för att hjälpa mormor att ta hand om tjejerna eftersom morsan är i turkiet nu höhö.

Jäävlar vad jag har ont i min hals, de gör så jävlar ont :/ .. måste typ hosta hela tiden men jag försöker undvika det för det gör så jävla ont, och ååh, halsen dödar :/ ..kul liksom , känns fan som jag börjar bli sjuk jue. göh

aja nu ska ja sluta babbla och äta lite frukost för måste typ cykla iväg till mormor alldeles strax!


puss på er, ha en trevlig lördag <3

Kommentarer
Postat av: EmmaPemma

Söt blogg :)

Ha en bra lödag!

2009-09-26 @ 16:41:16
URL: http://emaapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0