090925 - money!

hejsan alla glada ;b ..

Kom precis hem från stan! Ska berätta lite what i have done today (;

Idag så ringde klockan från tio till 11 ungefär, gick upp och duscha, sminka mig & fixa mig helt enkelt lite. Sen in på msn, skulle skriva blogg men hann inte för mamma som åker till turkiet i natt :/ LYCKOS! hon ville att jag skulle komma upp på stan och äta med henne, och de ville jag så jag fick springa till bussen :) .. Vi käkade kebab tallrik, mums vad gott det var! Sen gick vi runt lite och sedan gick jag och mötte emma och pappa, fick ett band av pappa! Så sedan satte jag och emma fart, kollade hur videokameran funkade osv, Sedan gick vi runt och så, vi intervjuade en tjej och två killar .. rätt så bra, men mer ska de bli, men de räckte, många ville inte bli filmade men tre st blev de iaf (; ..
Sedan gick vi och satte oss och prata & tog de lugnt.

& kom nyss hem, ska väl typ tat lugnt tills jag ska träffa Natta&Linda!

pusspåer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0