090924



Var i skolan idag dårå, hade idrott B och sen rast i typ 3 timmar, så då gick jag emma och Therese och jobbade lite med Medicinska problem i Förskola, skola & fritidshem kursen! sen hade vi Människor i behov av stöd men bara en liten stund eftersom vi sedan 12.50 skulle ta klassfoto.

Kan säga att de absolut inte blev bra ... suck!

De var nästan inga med i klassen heller, var väl kanske 10-13 från klassen av 21-23 som går i klassen.

+ att vi tog kort i lilla scenen så as många stod och titta på, som om de var roligt att titta på när en klass tar klassfoto? jajamensan.. tydligen .. Sedan självporträttet, blev heller inte bra, såg fan flintis ut?

på någe konstigt sätt. GAH! och sedan fyllde jag i lappen om att köpa hela paketer, eftersom det endå är vårt sista år. Klart man ska ha det då, (; så inge mer klassfoto för våran del då ^^ förutom studentkortet höhö. Sedan hade vi Svenska B och vi gjorde bara lite grann osv, för vi e typ helt färdiga nu i guess!
Sen åkte jag hooome! åååh, e så otroligt trött! -.- ..
Idag blir det slapp dag, sen idol klockan 20.00. haha, fan kul att se vad dom gör, + vissa sjunger sjuktbra , och vissa skämmer ut sig för att de blir så nervösa! Skulle jag med blitt faktiskt så jag ska ej klaga!

Men imorgon blir de mysdag! Först ut på stan och intervjua&filma folk, om barnmisshandel (: med emma!
Sen ska jag gå på stan med Emely, hon ska typ handla kläder så jag hänger med henne.
Sen klockan 21.00 börjar The Ugly Truth bion! Ska gå på den med Natta&Linda! :D myys med snacks & allt!
Fast vi ska vara där halv 9 för att hämta ut biljetterna!

Lördag kanske jag hänger med mormor, & syskonen till lek&bus? de återstår att se! Men ska iaf sova hemma isf.
för har annat att gö på kvälla ;) <3

Men nu ska jag inte snacka någe mer smörja, men ha de så bra så hörs vi! PUSS!

till Dane : Vi var där klockan 3 till halv 4 - 4 ungefär ;D när var du där?


Kommentarer
Postat av: Dane

Men snyggt du :P Dom stängde väl 16? Jag var där typ vid halv samtidigt som er då :) Kanske råkade ser er fast tänkte inte på det :P



Bättre lycka nästa gång ^^ Hmm

2009-09-24 @ 19:17:02
Postat av: Dane

Men snyggt dom stängde väl 16? :P Jag var också där vid halv så borde ju sett er :) Kanske såg er men inte tänkte på det :P



Aja bättre lycka nästa gång :) Hmm

2009-09-24 @ 19:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0