090920 - Grattis papps.

Hellu! Dom åkte precis :(  fan vad kul de var att träffa dom igen, fan saknat dom :) .
Men kul hade vi igår, vi drack, skratta, sjöng, och festa helt enkelt :) mycke skratt får man med de,
ett gott skratt för länger livet sägs det! Men det var helt underbart igår iaf :) .. Hoppas att vi kan åka dit snart iaf, elle om de kommer ner igen (: ..
Men nu ska jag snart till affären, och sen ska jag väl ta de lugnt, plugga lite till engelska B provet, men kan redan det tror jag! Sen ere skola imorgon, och då ska jag emma och therese intervjua dom på USÖ om hjärtfel etc ! höhö. Mjao, Men vi hörs iaf! Nu ska vi beställa käääk och sen ska jag till affären, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0