090918

hejhå sötisar ;b !
Vaknade typ vid halv 9 idag, och då gick jag och fixa håret och tog på mig lite kläääder! Ska nog inte sminka mig idag, har endå en kort dag och orkar helt enkelt inte sminka mig ;^^ .. Men fixar frisyer och allt annat iaf, så man inte skämms för mycke! Handledar möte, och ska prata om vårt ProjektArbete! & sen har vi Religion Prov om Hinduismen! & tror att provet kommer gå bra, för BUZZ provet gick bra, då kunde jag mycket, osv! jaja! Vi määärker väl! Ska typ möta Nattha sen, hon har en lektion nu, men efter den ska jag cykla till skolan och möta henne nånstans på vägen, hon hinner väl gå 2 meter på nån timme ;) höhö. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0