090914

Tjena hejsan :D ..


Till : <333 " ; jo men såvitt jag vet så har du ju enis? och därför sket du i mig och var skit elak mot mig och min bästa vän? "

Sitter i bibblan, hade BUZZ prov idag, faaaen vad mycke jag kunde inom hinduismen, och de trodde jag faktiskt inte om ja ska va ärlig, men min grupp kom 2:a , så vi kommer få 2 extra poäng till provet som är på fredag=) så ett Godkänt betyg får jag iaf :) ..
Jag snackade även med daniel idag, han som vi ska åka till sthlm med den 7 oktober, och jag fick stanna kvar i sthlm av honom=) .. Så ska bara fixa en ledighetsansökan och så, ska bara ta ledigt på torsdagen för på fredagar e vi lediga, och de kommer bli as kul :) för lite ledighet ska man ju kunna få när man pluggar som en häst annars ;D

höhö, ska typ på en lektion nu, Psykosocialt arbete! och sen efter det har vi förskola skola & fritidshem coh då ere grupparbete , jag , emma & therese! får se hur vi ska gö :)

Puss ha de bra!


Kommentarer
Postat av: <333

jag va aldirg dum mot dig du va sur p mig för jag va dum mot din bästa vän . de andra tar vi inte här okej :( vet ej om du har blocka mig på msn så kan vi ta de där har dig kvar i listan

2009-09-14 @ 14:54:54
Postat av: <333

så är de inte sket aldirg i dig du blev sur för jag sa så där om din bästis och jag orka inte bråka med dig så va därför. okej de där ta vi inte här de du sa har dig kvar på msn så km in dit .

2009-09-14 @ 14:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0