090912

Hej vakna för en stund sen, utan klocka faktiskt ;o ställde klockan på 2 ifall att men jag vaknade endå ja :) ..
Igår så följde jag med natta en bit, fast de var inte långt, föööörlåt. Men jag snackade med henne i telefonen när hon cykla hem iaf :) .. & de var vid kvart över 2 halv 3 på natten! Sen kom jag hem och la mig i sängen och somnade typ på en gång! höööhö.. & har ingen aning vad jag ska skriva , göh!
Idag har jag ingen aning vad jag ska göra, typ plugga lite grann iaf, och sen typ ta de lugnt? aja nått händer väl.
Imorgon ska jag till morsan och sova där tills tisdag, min syster fyller på tisdag , hela 12 år. :) .. Men jag kommer cykla hem efter vi firat henne, eftersom emma ska sova hos mig för vi ska plugga lite granna ..
På måndag har vi grupprov , på tisdag har vi engelska B och människor i behov av stöd prov, & fredag har vi religion prov. GUÚUH! vem pallar! aja, när den veckan e över har vi inte så mycket kvar iaf, några PA bara!
Men iaf, ha de så jätte bra nu sötisar! PUSS!


Kommentarer
Postat av: NinaÅ

Nu kan du rösta på finaste bloggen på min blogg, det enda du behöver göra är att klicka in på min blogg, http://earthangel.blogg.se

och rösta på bloggen du tycker är finast i inlägget: 15st som går vidare är.

skulle vara mkt trevligt om du kunde rösta

hare bra<3

2009-09-12 @ 17:03:05
URL: http://earthangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0