090909

och om två år är det : 111111 ^^

faaen vad coolt ! och nej jag fyller inte elle så, men 090909 är coolt tycker jag!

De känns som om min blogg kan va tråkig ibland, va tycker ni den ska handla om? vad är intressant för er?

Råkade försova mig, skulle upp vid 7 tiden, men vaknade kvart i 8;a .. men jaja, har fixat i ordning mig iaf, ska typ gå till bussen om 10 minuter, och åka upp till stan ( längesen jag åkte bussen tihi ) .. sen ska jag och Emma på möte hos Polisen, intervjua dom åså, hoppas de inte bara tar 5 minuter ;o de får ju ta lite längre tid, pinsamt annars ju :S .. vi har kommit på 8 frågor bara, men viktiga är dom.. Men hoppas vi kommer på mer när vi är hos dom, hehe jaja, Sen sak vi väl gåpå stan och gö något? men inte käka :/ för hon har inga pengar, så får väl åka te skolan och käka OM vi hinner .. Sen har vi religion kunskap sen har vi ett prov att göra och sen slutar vi ;D .. Vi fick ledigt från första lektionen för att vi skulle intervjua polisen.. chefen^^

Men ska sova hos emma idag också, plugga en hel del hos henne .. mm puss på eer

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Om han går vidare för svenska folket så kanske han står bland de 5 sista. berors på vad dom hittar i resten av landet ^^. Ska du se ikväll? :D

2009-09-09 @ 11:35:09
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0