090906

Heeej ! ;D .. Har nyligen vaknat, sitter och äter några godis bitar? o.O men ska snart äta fruuukost! Drömde en sjuk dröm i natt :S .. skönt att den inte är sann, kommer inte riktigt ihåg vad drömmen handlade om, men när jag vaknade gjorde jag det och jag minns att drömmen var sjuk och att jag trodde på drömmen, haha ^^

Idag måste jag packa osv, för imorgon vid 11 tiden åker min klass på någe jävla vildmarkstur :S .. och man ska få vandra i typ 5-6 km dit vi ska tälta osv .. man ba kuuuuuuuuuuuuuuuul... *not*  men iaf, kanske blir lite småkul iaf =)  kommer närmare klassen, och sen brasan, göra mat osv, de kmr nog bli rätt så kul, men inte om man ska göra övningar och skit .... då blire trök! aja vi får väl se! Men åker imorgon och kommer hem på tisdag eftermiddag! Men kanske hinner skriva blogg imorgon innan eftersom vi ska till skolan på en lektion imorgon från 8 till 9.20 osv .. och sen kl 11 ska vi samlas och snacka åså i skolan så ja kanske hinner skriva bloggg:)

Idag har jag ingen aning om vad som händer och fötter ;o .. de får vi väl se .. Ska packa en hel del iaf som jag ska ha med mig imorgon! pusspådet<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: Ah åh vad bra att det gick bra då! :D VAd göres idag dåe? ^^

2009-09-06 @ 16:05:10
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Hanna

svar: jasså. men ska inte det bli kul då? :)

2009-09-06 @ 18:35:52
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0