090905

Det var så mysigt igår när jag var barnvakt åt ena min syster :) ..
Först så var emma med en stund, men sen vid 9 på kvällen drog hon, ..
Då satt jag och flisan i soffan med godis och titta på en film, bara hon&jag :)
Det var hur mysigt som hellst, och snart fyller hon hela 12 år :)
Fast hon ska få en present av mig lite i efterskott, men jag vet att hon kommer att tycka om presenten mycke.<3

Idag så vakna jag vid 11 tiden , vi käkade lite lunch osv ..
Sen fick jag en asfin lila klänning/tunika av mor, som är asfin. & oanvänd.
Sen gick jag och mamma på stan och tittade lite, och jag fick jeans leggins av henne :)
Det var rea på dom, 100 kr i bikbok bara, brukar annars va runt 150 osv.
Mörkblåa, snygga är dom, :) nu har man två par, jag har ett par ljusa jeansleggins,
och nu mörka också, det e asbra (Y) Tack<3

Kan ta kort på dom när jag kommer hem elle nått. ^^

Men snart så kommer mormor, då ska vi mysa och äta mat osv haha.
Sen ska jag väl ta sällis med henne, hon cyklar ju hit också, så de e  bra, för det gör jag också.
Så då kan jag åka den vägen hem. Men jag kommer hem i eftermiddag/kväll någongång.
Sen vene vad jag ska gö? SMSA/RING om ni vill hitt på nå.


Puss på er<3


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Haha jasså? ^^.

Jag bor i Helsingborg, själv? :)

2009-09-05 @ 14:46:17
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0