090904

hejsan , sitter här med emma, Ska snart dra till bussen som går till skolan, elle aa vi ska väl dra kvart över 10 men i alla fall, för bussen går vid halv och klockan 11 ska vi ha möte med handledaren :) ..
Ska ställa så mycke och bra frågor hade jag tänkt mig.
Men nu har vi ätit frukost, och jag har inte sminkat mig idag ;o woooohoooo.. bgara fixat håret och inge smink ;D orkar faktiskt inte sminka mig, ^^  liksom ska endå bara vara i skolan på möte och sen plugga lite vid datorerna, så liksom inga lektioner? heh. aja nu ska ja ringa polisen :O och fråga om ja får komma någon dag och intervjua dom, ja & emma!

Nu ska ja dra , svarar på era frågor senare :) men ni kan gärna ställa mer frågor. PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Godmorgon!

Allt bra med dig idag? ^^.

2009-09-04 @ 11:08:36
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0