yes i do.

Hejhej, Har pluggat lite, ätit god mat och pratat lite med mie i telefonen & jag bara älskar min telefon mer&mer för varje dag! låter jag ego elle? aja (; sen är jag lite småsur på en massa hatfolk, elle inte småsur, egentligen känns det som att jag kommer sprängas vilken sekund som hellst, men jag får försöka ståi!

Men hur är det med er idag då? tell me if you want. hahaha försöker träna min engelska youknow ;) prov imorgon i kluriga saker menmen de funkar nog^^ ska nog sätta igång och plugga lite till, till provet jag har imorgon!
Imorgon eftermiddag blir det att jobba med projektarbetet, har typ bara faktan kvar och sen powerpoint osv, för vi har gjort de mesta, men måste fan filma och intervjua folk snart igen? hihi.

kanske skriver innan jag ska sova, men vi hörs iaf.










Puss på er mina sockersöta varor. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt bild :)

2009-10-12 @ 22:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0