Taggad :D

hejsan! Var i skolan idag, kände mig riktigt taggad faktiskt ;o vene varför. Först hade vi människor i behov av stöd och eftersom jag inte var där i torsdags så hade de fått instuderingsfrågor, men jag fick dom idag och jag gjorde klart dom på en lektion  typ ;o .. och jag skrev mycket och så, satsar på ett högre betyg en G iaf :).. Sen snackade jag med anna om växthuseffekten, så hittade info, skreev om texterna osv, och ska bara skicka de till henne :) och sen hade vi engelska prov och jag kunde dde flesta iaf? men får iaf Godkänt :) .. & sen skrev vi typ en liten kort uppsats osv, så idag gick det asbra iaf (: .. Men prov imorgon som INGEN i klassen visste om :S ..
men har en hel del saker att göra iaf, men snart är de flesta gjort.

Sen t'nkte jag och emma gå en promenad hem till mig, mötte på syster och morsan. Fick veta att de blir Turkiet i aug :) .. en hel månad. Men jag ska åka med Becca lite senare och aa de beror på men stanna i typ 2-3 veckor, beror på hur länge lilla beccias kan stanna.  hihi, sen fortsatte vi gå hem och kom nyss hem, brrrr kallt ute :(

Men men nu ska vi se på gossip girls och sen plugga och sen blir de en massa tv tittande ikväll hihi. Tittade på one tree hill imorse, shit ;o mer & mer spännande för varje gång .. Men alltså .. de blir ju endå inte så bra :/

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0