tack! ♥

hehe snäll pappa jag har :D som har suttit och hjälpt mig hur länge som hellst med att skaffa powerpoint, okej ni tycker kanske det inte är svårt, men de var svårt , våra datorer, + att vi försökte hitta produkt nyckel till andra datan som inte fanns, vem fan är en tillverkare som installerar grejer i ens dator men ger inte någon produkt nyckel till det programmet? lol alltså, men har skaffat någon annan sort powerpoint nu som funkar tills vidare :) funkar att göra presentationer iaf och det är asbra till projektarbetet och allt, slipper man jobba me de i skolan (; göttans! Kan man ta sovmorgon och sen jobba lite med det hemma! aja har funderat väldigt länge att sova nu, hmm.. ska nog göra de snart, är riktigt trött, min hjärna fungerade inte att plugga engelska heller -.- suck.
men iaf, imorgon tar vi nog bussen vid 2 något iaf, beror på om de finns kvar platser när pappa ska beställa imorgon förmiddag.
Men ska upp tidigt och duscha, fixa mig och så, sen ska jag försöka väcka tobbe :D haha elakt, men iaf, för hade tänkt att träffa han en stund innan jag åker, längesen typ ju :/ <3 han är saknad! typ prata lite, röka, och skoja en stund, för sen åker jag till sthlm, men jag kommer uppdatera bloggen där med för har med min laptop mohaha, men kanske inte lika ofta! Men nu ska jag nog sova, är för trött! skriver mer imorgon!

LOVE!  ♥♥♥♥♥♥

häromdagen tog jag bilder på mina syskon , de ska vara med i mitt projektarbete, om barnmisshandel.

men lugn, dom har inte blitt misshandlade :) utan jag ska bara använda deras hjälp lite, hihi tog bilder på de och gjorde om lite grann, men ni får inte se de stort hehe, men jag tycker de blev riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Dina

fan vad smart med bilderna ser äkta ut .

2009-10-23 @ 08:09:35
URL: http://jockesfliiicka.blogg.se/
Postat av: veronique jackson

jag tkr oxå dom blev riktigt bra!

2009-10-23 @ 20:18:11
URL: http://kuak.blogg.se/
Postat av: Natalie

A sjukt bra ide och massa bra gjort din skitkorv ;p

2009-10-24 @ 15:36:45
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0